Ukupno prikaza stranice

utorak, 8. studenoga 2011.

Odlučite se za ljubav, ne čekajte

                     Od svih istina najdublje su i najtrajnije istine srca. - by A.B.
Ljubav je otkrivanje sebe u drugima i užitak u tom prepoznavanju, zar ne? Ljubav i praštanje, sve izgubljeno vraćaju. Odluči se za ljubavj er su osjećaji varljivi. Osjećaji su kao valovi što se uzdižu i lome, te nitko na njima ne nalazi oslonca. Osjećaji su prolazni, i ukazuju nam put do ljubavi, a ljubav je vječna. Ljubav, ima posljednju riječ.











Kao što kaže Meša Selimović: "...želio sam da znam, rijetko sam kad nešto toliko želio, kao da bi mi to saznanje otkrilo mnoge tajne o ljudima.Vidio sam smrt moćnog čovjeka, ubila ga je tuga, vidio sam možda, ubistvo iz daljine, vidio sam ljudsku mržnju, a mislio sam, kao opsjednut, samo na jedno: da li mu je posljednja misao bila osveta ili ljubav? Kao da je o tome visio sav moj život.Odlučio sam se za ljubav. Manje je istinito, i manje vjerovatno, ali je plemenitije. I ljepše: tako sve ima više smisla. I smrt. I život."

Nema komentara:

Objavi komentar