Ukupno prikaza stranice

srijeda, 23. ožujka 2011.

Ako vam djeluje da je sve u redu - nešto vam je promaklo!

Naučila sam…
Najbolji školski sat je sjediti na podu ispred nogu starije osobe.
Naučila sam…
Kada si zaljubljen, to se vidi.
Naučila sam…
Kada mi samo jedna osoba kaže ''uljepšala si mi dan''… onda je moj dan nešto sasvim drugo. :-)
Naučila sam…
Da je najmirniji osjećaj na svijetu, kada ti dijete zaspi u naručju - probajte,
Naučila sam…
Da je biti ljubazan važnije nego biti u pravu.
Naučila sam…
Da nikada ne smiješ reći ne poklonu od djeteta.
Naučila sam…
Da uvijek možeš za nekoga moliti, kad nema snage da si može pomoći na drugi način.
Naučila sam…
Da ti je, bez obzira koliko ozbiljnosti život zahtjeva od tebe, uvijek potreban prijatelj s kojim se možeš glupirati.
Naučila sam…
Da je ponekad sve što netko treba, nečija ruka za držanje i srce za razumijevanje.
Naučila sam…
Da su najjednostavnije šetnje u ljetnjim večerima s mojim ocem, dok sam bila dijete, učinile za mene čudo kada sam odrasla.
Naučila sam…
Da je život kao rola toaletnog papira – što je bliže kraju, brže ide.
Naučila sam…
Da trebamo biti zahvalni što nam Bog ne daje uvijek ono što tražimo. Da se novcem ne mogu kupiti čast i  stalež.
Naučila sam…
Da mali svakodnevni događaji čine život spektakularnim.
Naučila sam…
Da je ispod svačijeg tvrdog oklopa netko tko želi biti cijenjen i voljen.
Naučila sam…
Bog nije sve učinio u jednom danu. Zašto ja mislim da mogu?
Naučila sam…
Da činjenice, ako ih ignoriram  ili izbjegavam, ne mijenjam.
Naučila sam…
Da ljubav, a ne vrijeme, liječi sve rane.
Naučila sam…
Da svatko koga sretneš, zaslužuje da ga pozdraviš s osmijehom. - istina!
Naučila sam…
Da niko nije savršen, dok se ne zaljubiš u njega. :-)))
Naučila sam…
Da je život tvrd i zahtjevan, ali da sam ja žilavija i izdržljivija.
Naučila sam…
Da dobre prilike nikada nisu izgubljene; netko će se uvijek poslužiti onima koje ti propustiš.
Naučila sam…
Kada se naučiš živjeti u luci gorčine, sreća će se uvijek sidriti negdje drugdje.
Naučila sam…
Da treba razdavati riječi koje su nježne i mekane, jer ćeš ih sutra možda morati pojesti. :-D
Naučila sam…
Da je osmijeh jedan jeftin način da popraviš svoj izgled.
Naučila sam…
Da ne mogu odabrati kako se osjećam, ali da mogu odabrati šta ću napraviti u vezi toga.
Naučila sam…
Da si, jednom kad ti novorođeno unuče uhvati mali prst svojom šacicom, zarobljen doživotno.
Naučila sam…
Da svi žele živjeti na planini, ali da se sva sreća i rast događaju dok se uspinješ.
Naučila sam…
Da je dobro davati savjet samo u dva slučaja: kada ga neko traži ili kada je pitanje života i smrti.
Naučila sam…
Što imam manje vremena, više stvari mogu napraviti...


"The art of life is to show your hand." - E.V. Lucas

Život je kao partija karata u kojoj se svaki igrač trudi da što bolje odigra s kartama koje su mu podijeljene. Onaj koji odbije da igra s kartama koje mu sleduju, već traži neke za koje smatra da ih zaslužuje, osuđen je da propadne u životu. Nas niko nije pitao želimo li da igramo. Tu nema izbora, svi u tome učestvuju.Na nama je da odlučimo kako i koliko truda da uložimo...

Nema komentara:

Objavi komentar