Ukupno prikaza stranice

utorak, 17. siječnja 2012.

Raskršće

Na svakom raskršću donosiš odluku kojim ćeš putem. Svaki put je mogućnost.
Putevi su različiti; na početku se mogu činiti lagani, a ispadnu puno teži. Ili obratno: na početku vidiš teži put, ali ipak u jednom trenutku shvatiš da je to bio najbolji put za tebe. Ili izabereš lakši i on se pokaže savršen za tebe. Kako god okreneš zahtijeva da donosiš odluke i koračaš.

Kako izabrati pravi put?
Kako donijeti pravu odluku?

Staneš na raskršće i umiriš se, te pogledaš sve mogućnosti koje su ispred tebe. Svaki put je poseban na svoj način. Upitaš se što istinski želiš. Upitaš svoje srce što želi. Upitaš se: "Kad bih znao da nema šanse da ne uspijem, što bih učinio?".

- Jednostavno pustite da dođe odgovor.


Moj život se ovdje dijelio, na ono što je bilo i na ono što ne znam što će biti. Čekao sam u zasjedi, kao lovac, pažljiv i strpljiv, ali nisam bio siguran da li i mene ne čeka zasjeda, da neću i ja biti ulovljen. Drug pored mene, umirio bi mi jezu zbog nečujnog koraka koji mi šalje sudbina. Bilo je strave u tom osjećanju mraka i tajne iza svega što ne vidim, tajne što će se meni otkriti, ali i tihog likovanja što će se desiti ono što čekam, što sam ja izabran da budem izvršilac volje jače od moje. Ali ja nisam oruđe samo, ni tuđa ruka; a nisam kamen, ni drvo; čovjek sam, i ponekad se bojim da mi duša ne bude slabija od želje, ili da me ne raznese najedrala mržnja, kao zrelo sjeme opnu u kojoj raste.
Meša Selimović

Nema komentara:

Objavi komentar